U kunt natuurlijk uw uitnodigingen voor een Evenement dat u organiseert per post of email versturen. Maar hoe houdt u bij wie zich wel of niet heeft opgegeven? Sommige geven telefonisch door dat ze wel of niet komen, anderen reageren helemaal niet op uw email. Kost allemaal veel tijd, tenzij u de Evenement mogelijkheden van CRM gebruikt. U kunt alle gegevens van het evenement ingeven, zoals datum/tijd , locatie en de capaciteit van deze locatie.
U kunt snel in CRM selecteren wie u wilt uitnodigen en deze aan het evenement koppelen.De uitnodigingen worden per email gestuurd. De genodigde kan met één klik in deze email aangeven dat men wel of niet komt. De status van de uitnodiging wordt dan direct bijgewerkt in CRM. Ook kan de status van de uitnodiging handmatig worden bijgewerkt als deze telefonisch of in een gesprek wordt doorgegeven. De personen die niet hebben gereageerd kunt u na een tijdje een reminder sturen.
Ook het daadwerkelijk bijwonen van het evenement kan in CRM worden bijgehouden. Alles in 1 systeem !